Glæd dig til sæson 19/20 - 25 fantastiske forestillinger

Kære teatergæst
Sæson 2019-20

Velkommen til en ny sæson i Kolding Teaterforening. Bestyrelsen ser frem til at tilbyde mange spændende forestillinger i den kommende sæson.

Billetsalget starter mandag d. 6. maj 2019 kl. 10.

Det er en stor fordel at bestille billetter på koldingteaterforening.billetten.dk. På den måde kan du selv printe billetterne og vælge, hvor du ønsker at sidde. Det er den bedste og hurtigste måde at få de pladser, du ønsker.

Sådan gør du:

• Første gang du bestiller, skal du oprette dig som kunde via linket "Opret mig som kunde". Hvis du allerede er kunde, skal du blot logge dig ind, som du plejer.
  • Klik dig ind på den forestilling, du ønsker billetter til og vælg "køb billet". Når du har valgt dine pladser, vælger du "fortsæt". Herefter vælges pris og "tilføj kurv". Når du er færdig med at tilføje billetter til de enkelte forestillinger vælger du "jeg udskriver billetterne selv" og gå til betaling".

Husk altid at opgive mailadresse og mobilnummer så vi kan kontakte dig ved aflysning af en forestilling eller lignende.

Du kan stadig benytte den gamle bestillingsseddel. Det koster kr. 100,- i ekspeditionsgebyr og tager længere tid. Brug derfor altid koldingteaterforening.billetten.dk når du bestiller billetter.
 (benyt bestillingssedlen) (problemer med at få vist bestillingssedlen?).

I den kommende sæson er der flere forestillingsdage, end vi plejer. Der er forestillinger, der spiller i flere dage, bl.a. fordi vi har indledt et samarbejde med Mungo Park Kolding, hvor vi begge tilbyder samme forestilling til ens pris. Du kan så vælge den dag, der passer dig bedst.

Vi har også som noget nyt en forestilling i Den Blå Himmel oven på Den Blå Bistro til en meget billig billetpris, som til gengæld kræver at man køber menuen, der er beskrevet ved forestillingen. Forestillingerne på Mungo Park Kolding og Den Blå Himmel tæller ikke med i de tre forestillinger, der kræves for at blive abonnent.

Parkering på Comwell Kolding Teater - husk at registrere dig for hele sæsonen.
Se hvorledes her: parkeringsforholdene ved Comwell Kolding Teater

Ganske mange virksomheder støtter Kolding Teaterforening som sponsor eller annoncør. Støt derfor disse virksomheder.

Rigtig god teatersæson til alle.

På bestyrelsens vegne

Thomas Vilrich
formand

Kolding Teaterforening takker sponsorer og annoncører for deres støtte til foreningens arbejde.